10 תשובות
כן
זה ממש מסוכן לקחת תרופות פגות תוקף
עדיף שלא תקחי
זה ממש מסוכן לקחת תרופות פגות תוקף
עדיף שלא תקחי
שואל השאלה:
^ מה כן? ולמה את חושבת שזה מסוכן
^ מה כן? ולמה את חושבת שזה מסוכן
אנונימית
אני ממליצה לא לקחת כי גם אני עשיתי ככה וכל היום הקאתי אז לא לקחת
שואל השאלה:
רק הקאות? איזה כדור לקחת ואחרי כמה זמן מהפתיחה? (שאני אשווה עד כמה המקרה דומה)
רק הקאות? איזה כדור לקחת ואחרי כמה זמן מהפתיחה? (שאני אשווה עד כמה המקרה דומה)
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש דחוף פליז תענו ותודה לעונים
זה ממש דחוף פליז תענו ותודה לעונים
אנונימית
לקחתי ריטלין אחרי חצי שנה
כן ממש לא כדאי לקחת. זה יכול לא להועיל ואילו להפריע...
ואיי ממש לא לקחת
אם זה פג זה ממש מסוכן וזה לא שווה את זה
אם זה פג זה ממש מסוכן וזה לא שווה את זה
שואל השאלה:
^^^וואי מזל שאת אומרת חשבתי אז במקום אטנט מלפני שנה בערך לקחת רטלין מלפני שנה בערך
^^^וואי מזל שאת אומרת חשבתי אז במקום אטנט מלפני שנה בערך לקחת רטלין מלפני שנה בערך
אנונימית
לא לקחת ממש לא זה יכול להיות ברמה של מסוכן ממש ממש לא ממליץ
אנונימי
באותו הנושא: