4 תשובות
לקחת זה רק לתקופה הזו לא?
תגידי למישהו שקרוב אלייך על התופעות לוואי ושיהיו מודעים ויעזרו
שמחתי לעזור
תגידי למישהו שקרוב אלייך על התופעות לוואי ושיהיו מודעים ויעזרו
שמחתי לעזור
אני מכירה את ההרגשה הזו אני בול כמוך לדעתי מניסיון שלי תנסי להתרכז בלי זה ואם לא תצליחי אז תקחי אני תמיד כשאני צריכה ללמוד למשהו אני הולכת תוך כדי ומסבירה לעצמי את החומר בצורה רהוטה ובקול וככה זה נקלט לי עמוק בתוך המוח
שואל השאלה:
אין אני כבר מלא מן מנסה להתרכז וגם עוד מעט יש לי מבחנים ממש גדולים
אין אני כבר מלא מן מנסה להתרכז וגם עוד מעט יש לי מבחנים ממש גדולים
אני חושבת שעדיף שלא,אלא אם כן, מאוד קשה לך בלי
אם את רוצה, יש הרבה שמנים טבעיים להרגעה ולריכוז בiherb וגם רסקיו בסופרפארם - לי אישית בתור אחת עם בעיות קשב וחרדות זה מאוד עוזר בתקופות מבחנים ויש גם המון המון טיפים ביוטיוב לאיך להתרכז.
אם את רוצה, יש הרבה שמנים טבעיים להרגעה ולריכוז בiherb וגם רסקיו בסופרפארם - לי אישית בתור אחת עם בעיות קשב וחרדות זה מאוד עוזר בתקופות מבחנים ויש גם המון המון טיפים ביוטיוב לאיך להתרכז.
באותו הנושא: