9 תשובות
חוסר ברזל, כדאי לאכול טוב וגם לקחת ברזל. (אני לא רופא אבל זה כנראה התשובה)
שואל השאלה:
זה הרבה זמן ככה מציינת ותודה שעניתם
זה הרבה זמן ככה מציינת ותודה שעניתם
^כנראה חוסר ברזל, גם אצלי זה ככה אני לוקח ברזל פשוט.
חשוב גם לעשות כל איזה שנה שנתיים בדיקת דם שתדעי
שואל השאלה:
עשיתי אולי בגיל תשע עשר^
עשיתי אולי בגיל תשע עשר^
וואוי באמת שאני סובל מאותו דבר איך שאני קם אני מסתחרר וכמעט מתעלף אמרו לי לשזה מחוסר ברזל בקיצור אני לא עושה עם זה כלום פשוט תקומי לאט מהמיטה
שואל השאלה:
אני חוזרת לישון לחח
אני חוזרת לישון לחח
^^^חשוב ללכת עוד פעם.
שואל השאלה:
אני ילך בהזדמנות
אני ילך בהזדמנות
באותו הנושא: