5 תשובות
מה עשית
אנונימית
שואל השאלה:
כי עבדתי בשישי ואחד המנהלים של הרשת גם עבד הוא בא בכזה סוף המשמרת שלי וחברה שלי שגם עבדה פעם באה וביקשה מנה בחינם (גלידרייה) ולא היה לי נעים לקחת ממנה כסף אז הבאתי לה והוא לא העיר לי אז לא חשבתי שזה בעיה והיום שאלתי את המנהל שלי למה לפטר והוא אמר שגם אמרתי ללקוחות מלא דברים רעים על הסניף למרות שאני ממש לא זוכרת שזה קרה כי אני אף פעם לא אמרתי דברים רעים מול לקוחות
שואל השאלה:
הבאסה שלי זה שהכרתי שם חברים שאני רואה רק שם כי אנחנו לא נפגשים מחוץ לעבודה ואני מבואסת שיכול להיות שהקשר יתנתק
תקשיבי זה הרגשה רעה להגיע למצב כזה
אבל בסופו של יום כל דבר הוא לטובה, עם כמה שזה קשה תחשבי שזה לטובתך יש לך הזדמנות עכשיו להכיר אנשים חדשים להגיע למקום חדש ואין רע בזה.
הפסד כולו של המנהלים. אל תתבאסי.
אולי תשאלי אותו איזה מקור אמר לו שדיברת ככה ללקוחות?