13 תשובות
תלוי כמה המכס
זה מאוד ממש כזה טריקי כי זה גם תלוי מה הזמנת אז אם זה שווה את כל ההחזק למרות שלא בטוח שיתנו לך החזר אולי פשוט שווה לשלם מכס על המוצר הזה
שואל השאלה:
עברתי ב0.48 פאונד , נעליים
עברתי ב0.48 פאונד , נעליים
רגע לא הבנתי את צריכה לשלם 0.48 פאונד? זה כלום
או שעברת ואת צריכה לשלם יותר אבל נעליים לא חושב שקונים מאסוס בכללע
שואל השאלה:
מבקשים ממני 70 שקל על פחות מ2 שקל שעברצי .. לא מעצבן ?
מבקשים ממני 70 שקל על פחות מ2 שקל שעברצי .. לא מעצבן ?
שואל השאלה:
מה הבעיה בנעליים מאסוס
מה הבעיה בנעליים מאסוס
אוקי הבנתי מאוד מעצבן כן הייתי עושה בקשה להחזר
לא יודע נעליים אני הולך לפוט לוקר או מגה ספורט אסוס נראה לי בחירה רעה לנעליים
שואל השאלה:
למה בחירה רעה? מקורי ותמיד מגיע לי במידה..
למה בחירה רעה? מקורי ותמיד מגיע לי במידה..
שואל השאלה:
אני חושבת שאשלם.. הנעליים האלה בדרכ עולות 500 וגם בישראל , והן עלו 270 במבצע לכמה ימים קניתי ועכשיו בערך יעלו לי 350
אני חושבת שאשלם.. הנעליים האלה בדרכ עולות 500 וגם בישראל , והן עלו 270 במבצע לכמה ימים קניתי ועכשיו בערך יעלו לי 350
אז זה עדיין משתלם נראה לי הייתי לוקח אבל ממש מעצבן החריגה הקטנה הזאת
אין קמצניות כאלו אין
באותו הנושא: