5 תשובות
מדינה הזויה
כן הם ימשיכו
ככה החוק, אם את לא עובדת, את צריכה לשלם בעצמך ביטוח לאומי.
כשאת עובדת-המעסיק משלם חלק מהסכום ואת משלימה עוד חלק.

יש אנשים שהם מחשבים לא נכון את הקצבת נכות שלהם-ואז יש חוב של אלפי שקלים בגלל טעות שלהם וצריך להחזיר את זה.
היי, אני מבין את התחושות שלך וביטוח לאומי באמת גוף עושק ומנוהל לא נכון, ולעיתים אפילו מיותר, אבל כרגע אני לא רואה אילו ברירות יש לך... אם את לא עובדת, את צריכה לשלם מדי חודש ביטוח לאומי, זה החוק. אם יש לך איך להוכיח שכן עבדת או משהו אחר, קדימה. אם לא, אין ברירה אחרת, תאלצי לשלם, ועדיף מוקדם כדי שלא יוסיפו לך ריבית. מצטער על התשובה הכי סאחית שנתתי, אבל זו העצה הכי טובה בשבילך. בהצלחה, אחותי לצרה (:
שואל השאלה:
לקחת כסף על זה שבן אדם לא עובד . זה כבר לא בסדר.

לא שאני לא עובדת כרגע אבל אני עצבנית שככה צריך לחיות גם.
עדיף כבר להיות הומלסית.
אנונימית
תאמיני לי שהגבתי בדיוק כמוך. גם הזוי שיש לנו ביטוח לאומי, שאמור להיות הביטוח שלנו, ובגלל שהוא לא עובד אנחנו בכלל נאלצים להסתמך על ביטוחים פרטיים. עזבי, אם נפתח את זה, לא נסיים היום חחח.
באותו הנושא: