24 תשובות
היינו פעם בשלום איתם.. עד שעלה משטר דיקטטורי שם באיראן ששונא אותנו
אנטישמיות פלוס שטיפת מוח
האנשים שם לא שונאים אותנו, רק הממשל
האיסלאם הקיצוני, ככה היה גם עם דעאש וככה זה תמיד כשקיצון משתלט על שלטון במדינות מסוימות.
הממשל שונא אותנו, האנשים אוהבים אותנו
יש דווקא הרבה אנשים איראנים שתומכים בנו ומתנגדים לשלטון
רק הממשל שלהם שונאים אותנו התושבים דווקא אוהבים אותנו
שואל השאלה:
כל מי שאמר שהתושבים אוהבים אותנו, יש לכם איזשהו הוכחה לכך?
כי זה כמו לומר שהתושבים של גרמניה הנאצית מאוד אהבו את ישראל
ואגב, יש המון הפגנות נגד ישראל באיראן מצד תושבים
אנונימי
^ יש גם המון בעד ישראל, המורדים שם מבקשים מביבי כל הזמן לפוצץ את איראן.
כשהרגנו את נסראללה היו שם זיקוקים
שואל השאלה:
^זה שהיו כמה לא אומר שהם הרוב.
אנונימי
^אותו דבר על אלה שנגדנו
שואל השאלה:
^מה הכוונה?
אנונימי
^לא כולם נגדנו הרבה דווקא בעדנו
התגובות בנוגע לאזרחים האוהבים אותנו נכונות.
אכן העם האיראני ברובו המוחץ אוהב אותנו ומייחל לנפילת השלטון.
הם אומה נהדרת שתמיד עזרה ליהודים,
עד נפילת משטר המלוכה ועליית משטר האייתוללות בשנת 1978,
שכל מטרתו הוא השמדת כל מי שאינו כמוהו,
החל מהאזרחים, דרך היהודים וכלה בכל אוכלוסיה אחרת.
כשפרצה כאן מלחמת חרבות ברזל התחלתי להעלות סטוריז באינסטוש,
כדי לעשות הסברה ככל יכולתי.
לא אוכל לתאר כמה תגובות ואהבה ותמיכה קיבלתי,
מאזרחים איראניים שכתבו לי מהמחשכים.
יש גם המון עמודי תמיכה בישראל, ואוי ואבוי להם אם הממשלה שם תעלה עליהם.
הלוואי והם יצליחו להביס את הרוע, פשוט מסכנים.
כל ניסיון למרוד גורר מוות, הכאה, כליאה וזוועות שלא יעלו על הדעת.
ועוד דבר, איראן האמיתית, כלומר פרס, היא כלל לא מוסלמית.
אני באמת מתפללת בשביל האנשים שם, אסירים במדינה שלהם.
שואל השאלה:
^למה את חושבת שאיראן משקיעה כל כך הרבה כנגד ישראל? המטרה שלה זה החלשת ישראל, שהאזרחים התייאשו, ועל ידי כך הפלת ישראל.
הם עושים זאת באמצעות פיגועים
סייבר
חיזבאללה חמאס תימן עיראק(הם המקימות שלהם) לא סתם אומרים איראן ושלוחיה
שביעי לעשירי לא היה קורה ללא איראן
וגם לא יותר מתשעים אחוז מהפיגועים
אין מדינה בעולם ששונאת אותנו ודואגת להפיל אותם כמו איראן(אולי רק בהיסטוריה והכוונה היטלר)
ואני שואל למה השנאה האובססיבית? והכל כך קיצונית ואפילו הייתי אומר כמו של היטלר ואני עדין. אני פשוט מכיר חומרים
הרי הרבה מדינות חושבות שיש כיבוש ויש התעללות בפלסטינים אבל אף מדינה לא קרובה לעשות מה שאיראן עושה לישראל
אנונימי
שואל השאלה:
איך נתניהו אמר לא מזמן?
איראן אחראית ליותר מ90 אחוז מהבעיות של מדינת ישראל
ואני אומר כמי שגם יודע זה הרבה יותר מ90
אנונימי
במדובר במדינה אלסאמית קיצונית, זה לא שהם שונאים אותו יותר ממדינות ערב אחרות, פשוט יש תמיד דיבורים סביב העניין בגלל המשטר שלהם שמאיים עלינו, תהיו בטוחים שבמדינות כמו בעיראק ותימן שונאים אותנו ברמות שאתם לא יכולים להעלות בדעתכם אפילו- אבל כרגע, אין לנו יותר מידי עניין איתם.
ורוב העם האיראני ממש בסדר עם יהודים ועם ישראל, מדובר במשטר ובתומכי המשטר.
^^^כי שוב, זה המשטר.
הם רוצחים את האנשים שלהם ברחובות,
מכים נשים עד מוות,
אז בשביל ישראל הם בכלל ישתגעו.
השנאה אכן נוראית ומזעזעת,
ואמן העולם ישתחרר מהרוע הזה.
האזרחים שם הכי מסכנים,
כי משטר וממשלה אמורים לדאוג לאזרח, לא לטבוח בו.
לנו כאן, למרות כל הבעיות, יש בית וחוק ותמיכה.
השם ישמור מה יש להם, ובמדינות מוסלמיות אחרות.
ברור שאיראן היא מוקד בעיה מאוד רציני, ברור שהרבה מהבעיות שקורות בסביבה שלנו עם המדינות השכנות- זה בגלל שהם מקבלים תמיכה כספית מאיראן, אבל שוב- מדובר בשלטון.
זה פשוט שלטון דיקטטורי וקיצוני ששולט במדינה, ואיכשהו בעולם מעלימים עין מכל מה שקורה שם ונותנים לזה לגיטימציה
שואל השאלה:
^אני שואל א ואת עונה לי ב
אני שאלתי מאיפה מגיעה השנאה העמוקה והקיצונית כלפי ישראל
אין לך אפילו מושג קלוש מה הם עושים נגדנו ואם היית יודעת אני מניח שהיית מקבלת התקף לב וגם אני
כן אפשר להגיד בהכללה
שהם אחראים ישירים כמובן לשביעי לעשירי
לפיגועים
לרוב מתקפות הסייבר
לכל שלוחות הטרור של חמאס תימן חיזבאללה שבגללם ישראל איבדה המון חיילים ואזרחים רבים
ועוד ועוד
אנונימי
^^ צודקת בכל מילה.
וזאת פשוט בדיחה עצובה ומחרידה,
שהם יושבים באו"ם ובוכים על הרצחנות של ישראל כלפי הפלסטינים.
בתחילת המלחמה היה מפגש פסגה של אסד וחמינאי,
והם דנו בכאב לב במצב כאן-
שני רוצחים אכזריים השוחטים את בני עמם.
והעולם כמנהגו נוהג, זו בעיה של המזרח התיכון ולמי אכפת.
אבל כן יש המון מנהיגים מדהימים, כמו חירט וילדרס ההולנדי,
שנלחמים בשביל הצדק בכל כוחם.
ממש מחזיקה מהם, ואמן יצטרפו אליהם עוד.
יש המון שנאה ואנטישמיות בכל העולם,
אבל גם יש המון תמיכה ועזרה, פשוט בלי סוף.
חשוב לזכור גם את זה.
השנאה של המשטר באיראן כלפי ישראל היא שילוב של אידיאולוגיה דתית, שאיפה להגמוניה אזורית, עוינות כלפי המערב וארה"ב, ושימוש במאבק הפלסטיני ככלי פוליטי.
המשטר האיראני שהוקם לאחר המהפכה האסלאמית ב1979, מונע, בעיקר מאידיאולוגיה שיעית קיצונית המתנגדת לכל נוכחות מערבית או לא "לא מוסלמית" במזרח התיכון. מנהיגי איראן רואים בישראל כמדינה לא לגיטימית, השייכת ל"כופרים" ומהווה "גוף זר" בלב העולם המוסלמי.
אם אתה רוצה אני בכיף אמשיך להרחיב לך על שאר הסיבות, אז תאמין לי, יש לי מושג מה אני אומרת, ויש לי מושג כמה נזק הם עושים לישראל.
הסיבות האחרונות הן למשל סוגיית פלסטין,
איראן מנסה להוביל את העולם המוסלמי במאבק נגד ישראל באמצעות טענות להגנה על הפלסטינים. בכך היא מבססת את מעמדה ככוח אסלאמי חזק המתנגד לישראל, המערב וארה"ב. השלטון האיראני משתמש בכך לצרכים פוליטיים פנים- מדינתיים ולגיוס תמיכה בעולם הערבי והמוסלמי.

איראן שואפת להיות המעצמה המובילה באזור ולהחליש את יריבותיה, כולל ישראל, סעודיה ומדינות המפרץ.
באמצעות חיזבאללה, חמאס והמורדים החות'ים, איראן מפעילה לחץ מתמיד על ישראל כדי לערער את היציבות האזורית ולחזק את השפעתה.

איראן מובילה את הציר השיעי במזרח התיכון, מול הציר הסוני בהובלת סעודיה. כדי לשמור על מעמדה, היא משתמשת בארגוני פרוקסי (שליחים), כמו חיזבאללה, חמאס, הג'יהאד האסלאמי והחות'ים, ומספקת להם מימון, אימונים ונשק- בעיקר במאבק העיקרי שלהם- נגד ישראל.

איראן רואה בישראל איום קיומי, במיוחד לאור הפעילויות שלנו נגד תוכנית הגרעין האיראנית לדוגמה: חיסול מדענים, מתקפות סייבר, לחץ בינלאומי.
איראן מצידה מפתחת נשק גרעיני וטילים בליסטיים כדי לאיים על ישראל וליצור מאזן אימה.
בקיצור, לא חסר למשטר סיבות לשנוא אותנו.
כי הם זרע המן הפרסי שרוצים להשמיד ולהרוג ולאבד את כל היהודים באמצעות הגרעין