29 תשובות
כן
לא
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אנונימי
אגיד לך אחותי העירה לאחי
שלא נעים לה
אז שים לב ברדר
שלא נעים לה
אז שים לב ברדר
אותי מעצבן רצח כשאחים שלי הקטנים עם בוקסר.
אז אם הייתי רואה קרוב משפחה שלי עם בוקסר, סביר להניח שהייתי בוכה.
אז אם הייתי רואה קרוב משפחה שלי עם בוקסר, סביר להניח שהייתי בוכה.
^
זה ישמע דוחה אבל זה יעשה להן מחשבות לא וואו כאילו כל עוד אתה בחדר ולא יוצא להם עם זה בתוך העיניים אז בסדר אבל תן כבוד אלה בנות משפחה שלך לא יזיזות
זה ישמע דוחה אבל זה יעשה להן מחשבות לא וואו כאילו כל עוד אתה בחדר ולא יוצא להם עם זה בתוך העיניים אז בסדר אבל תן כבוד אלה בנות משפחה שלך לא יזיזות
שואל השאלה:
מה זה אחים שלך שקטנים עם בוקסר? בני כמה?
אם זה ממש קטן זה בסדר
מה זה אחים שלך שקטנים עם בוקסר? בני כמה?
אם זה ממש קטן זה בסדר
אנונימי
מה את חולה בראש מה את נמשכת לאח שלך ^
אנונימי
בני 12 ו9
זה פשוט מרגיש כמו חוסר כבוד כזה.
גם לי וגם להם.
זה פשוט מרגיש כמו חוסר כבוד כזה.
גם לי וגם להם.
איך בדיוק הבנת דבר כזה?^^
שואל השאלה:
אבל זה גיל קטן מאוד למה זה מפריע?
אבל זה גיל קטן מאוד למה זה מפריע?
אנונימי
דיברתי אל הלינוי הזאת^
אנונימי
מה זה עושה להן מחשבות לא וואו מה יש לה
אנונימי
^^^ כי זה לא סבבה.
כמו שאני לא הייתי מסתובבת לידם בלבוש מינימלי.
כבוד בסיסי.
כמו שאני לא הייתי מסתובבת לידם בלבוש מינימלי.
כבוד בסיסי.
^
מי נמשך לאח שלי י3מבל יש הרבה מקרים כאלה בדור ההזוי הזה ואני אומרת שזה לא מכבד זה אחיות שלך אתה לא אמור להראות להן את האיבר הבולט שלך זה כמו שהן יסתובבו מולך עם חזיתה וחוטיני
מי נמשך לאח שלי י3מבל יש הרבה מקרים כאלה בדור ההזוי הזה ואני אומרת שזה לא מכבד זה אחיות שלך אתה לא אמור להראות להן את האיבר הבולט שלך זה כמו שהן יסתובבו מולך עם חזיתה וחוטיני
שואל השאלה:
כן אבל זה לא שהזה שלהם מפותח עדיין שתהיה סיבה להתבייש לדעתי לא יודע^^
כן אבל זה לא שהזה שלהם מפותח עדיין שתהיה סיבה להתבייש לדעתי לא יודע^^
אנונימי
לא זה יכול להיות לא מכבד קצת אבל איך שהיא תיראה את זה מוגזם
אנונימי
בסדר תלך ככה בסוף כל הבית התרגל אליך ואף אחס לא ירגיש מוזר
אנונימי
^^^לא להתבייש.
הם לא צריכים להתבייש בגוף שלהם, פשוט לא להתלבש ככה לידי.
שוב, זה לא מכבד לא אותי ולא אותם.
הם לא צריכים להתבייש בגוף שלהם, פשוט לא להתלבש ככה לידי.
שוב, זה לא מכבד לא אותי ולא אותם.
מה זה קשור אם זה מפותח או לא ,זה לא מכבד את המעמד מה יתן לך להיות בלי בגדים אתה עדיין יכול להיות עם בוקסר שיש עליך בגדים הכל טוב כאילו לכבד קצת מה
אוקיי, רציני אני מתה על הדעות והניסוח שלך.^
לי זה סתם נותן הרגשה לא נוחה
אני אוהבת שיש גבולות, אין שום בעיה שנייה להשים מכנס זאת לא עבודה
אני אוהבת שיש גבולות, אין שום בעיה שנייה להשים מכנס זאת לא עבודה
^תנקס
לא
אנונימי
אחיות שלך מסתובבות רק עם תחתונים בבית? אם הן היו זה היה נעים לך? קצת לכבד
אנונימית
אני חושב שבגיל מסוים זה לא כבר לא מכבד אבל פשוט תשאל אותה ואת ההורים אם מבחינתם זה מפריע להם
לא
לא אין בעיה זה הבית כל עוד זה רק המשפחה הכל טוב (זאת דעתי)
כן ,לך על זה
באותו הנושא: