8 תשובות
זה בסדר אבל למה שלא תכירו במציאות?
לנהל קשר מרחוק כאילו ?
אז איך אתם בני זוג
לא תרצה להכיר אותה במציאות?
שואל השאלה:
כאילו אהבה
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע אם נכיר במציאות אבל כרגע אנחנו מדברים המון בוואצאפ
אנונימי
בסדר? זה החלטה שלך

אישית קשה לי לראות את זה בתור זוגיות אם עדיין לא נפגשתם
זה לא נחשב קשר
כל עוד לא תפגשו במציאות לא באמת תכירו טוב
זה בסדר בתור התחלה, אבל לא להפוך את זהז למשהו קבוע כי זה ממש לא הרעיון של זוגיות..