23 תשובות
לצאת מסטיפס ולשים מוזיקה שאת אוהבת
לדבר עם אנשים נורמאליים יותר
מה אכפת לך מהם
זה לא אנשים מהחיים האמיתיים שלך
את לא מכירה אותם
זהו עבר
צאי מפה, תנשמי החוצה, תשמעי שיר שאת אוהבת, תשתי מים
לא לצאת מפה אנחנו רוצים אותך פה
שואל השאלה:
אוח אתם חמודים מדי נרגעתי
תודה רבה
אנונימית
אין על מה (:
כמובן!
שואל השאלה:
:)))
אנונימית
אם את רוצה תצאי עליי בפרטי לא באמת משנה לי
לצאת מסטיפס
תריבי איתם
ואי כן איזה מעצבנים
לפני יומיים באתי לרשום איזה תגובה אחרונה בסטיפס, ב12 בלילה. פתאום 3 או 4 אנשים מתחילים לריב איתי, ואני לא יכולה לפספס הזדמנות לריב אז רבתי איתם עד 1 וחצי
מעצבנים
שואל השאלה:
^^^ אוי תודה רבה החמידות שלכם הרגיעה אותי ממש
אנונימית
אין בעד מה, אל תתני להם להשפיע עלייך, הכל בסדר, תמיד יהיו אנשים שלא מסכימים אבל אם יש קיצון אז צריך להתעלם
שואל השאלה:
צודק לגמרי
תודה לך :))
אנונימית
שואל השאלה:
לאלאלאלאלאלאלא איזה עצבים הוא הביא לי
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת לו שיהיו חיות שיפחדו אני מזועזעת
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו אני אקשיב לכם ואצא מפה
אנונימית
להבין שלא צריך להתעצבן מאנשים פה זה אפליקציה לא משהו חשוב
בסטיפס? הייתי ממליצה לך אז לצאת מפה, ואם בא לך את יכולה לצאת עלי בפרטי, לא מפריע לי
^^לריב איתם לא ירגיע את המצב רוח שלה (וגם חבל על השעות שינה במקרה שלך אני הייתי מתעלם מהם או עונה בוקר למחרת), אפשר פשוט לא להתייחס והכל בסדר, זה אנשים שהיא אפילו לא מכירה ולא מתנגשת בהם, אז הכל בסדר, אפשר להמשיך את היום הלאה
שואל השאלה:
^^^^ חחללחח נעע האמת שאני לא אדם שאוהב לריב אז אני יותר מתעצבנת מהצד ומגיבה ברוגע אך בחוכמה לתגובות כאלו
ולא שאני כזאת גאונה אבל הבנת את הקטע ;)
תודה על ההצעהה!!
אנונימית