5 תשובות
תרשמי לה היי מה קורה כמה זמן לא דיברנו אני מתגעגעת אלייך
כי למה שהיא לא תזכור אותך עברה כולה שנה
שואל השאלה:
הבעיה שאני מפחדת שהיא לא רוצה עוד קשר איתי ^למרות שסתם הפסקנו לדבר לא שקרה איזה משהו
אנונימית
את יכולה לרשום לה היי מה נשמה?...
אם את מפחדת שהיא לא רוצה עוד קשר איתך אז היא לא שווה אותך ולא את המאמץ והרצון שלך
שואל השאלה:
אז לא לשלוח ?^
אנונימית
לדעתי תישלחי