9 תשובות
שמע זאת המטרה שלשם מה אנשים פותחים משתמש
חיבור ואמפתיה על בסיס תחומי עיניין משותפים זה דווקא משהו שכן יכול לקרות, ולא קשה קשה למצוא פה אנשים עם תחומי עיניין דומים לשלך
זה באמת מוזר שמישהו ירגיש אמפתיה כלפי אדם זר
אבל זה כנראה נובע מתחומי עניין משותפים
כימיה וחיבור
אנונימית
זה זה כמעט כאילו אנחנו בני אדם
תחושת אמפתיה טבעית
משהו בקבלת מענה כצריך
וגמול (פרחים) כשעוזרים לאחרים
מדרבן אותך עד שכבר הגעת למצב שזו הנורמה
מבחינתך את כבר מכירה את האנשים אפילו אם לא פגשת אותם
מה שקורה זה
אני מניחה שפשוט משתפים יותר ואז אתה מרגיש יותר אמפתיה ואכפתיות כלפיהם
יש אמפתיה לכל בן אדם, אצלי לפחות. אבל אם התכוונת לאשתי
אז לא יודע זה סתם קראש (לא ממש).
הייתי אומר שההפך הוא הנכון. הפלטפורמה מחלישה את האמפתיה והאכפתיות הטיבעיים שאנשים מגלים זה כלפי זה בחברה.

ובכל זאת, כל כמות היא טובה.