14 תשובות
יקר קצת
אם את קונה דרך האתר אולי זה יותר זול (בסביבות ה50-70 לספר במקום מחיר מלא)
מחיר סטנדרטי, נסי לבדוק אם אפשר להשיג יותר בזול ישירות מההוצאה
סטימצקי אתה משלם גם על החוויה
^^
כן על המזגן בחנות
יותר על הלראות את המוכרת ממליצה לילדה שבורה בת 16 בפעם המיליון על המטפלת השבורה ולראות מרכזניקים יושבים ומדברים אנגלית בצורה מביכה
או סתם זקנים חמודים או אנשים עם סבירות לבעיות חברתיות
חוויה
המטופלת השקטה* טעות שלי חברים
שואל השאלה:
אני מסתכלת דרך האתר
שואל השאלה:
בצומת ספרים זה 309 על 4 ספרים
שואל השאלה:
ואלה ספרים מתורגמים אני לא יודעת מאיפה אני יכולה להזמין אם למישהו יש המלצות תכתבו
אין לי בעיה לקרוא גם באנגלית
amazon
world of books
better world books (יד שניה)
לסטימצקי כן בכללי לא ממש אבל תהנה מהספרים
אם אין לך בעיה לקרוא באנגלית אז עדיף שתקני את אותם ספרים באנגלית או בצומת או בסטימצקי או באמזון (רוב הספרים יוצאים אותו מחיר עם המשלוח)
באנגלית זה הרבה פחות יקר
אני אתן לך כמה המלצות לאנגלית לא יודעת מה את אוהבת

the housemaid
the housemaid's secret
practice makes perfect
when in rome
the notebook
the fault in our stars
the silent patient
better than the movies
the chestnut spring series
throne of glass series
fourth wing series

ואם את בכל זאת קונה בעברית ובכללי בצומת ספרים ובסטימצקי תמיד יש מבצעים אז תנסי לראות איך זה משתלם לך
המחיר שכתבת לעומת הספרים לא וואו
לא..
סטימצקי ממש יקרים עדיף להזמין ספרים מחול זה יוצא הרבה יותר זול