4 תשובות
הם סוגרים חנות כלשהי אני חושב
כל יום מוציאים המון ספרים חדשים
המקום על המדף מוגבל
הם לא ימכרו אותו ספר 10 שנים הם מוכרים רק ספרים חדשים
מלאי ישן
ספרים יכולים להיות "ישנים" גם אם הם לא נחשבים לאופנה. ספרים שלא נמכרים במשך זמן רב תופסים מקום

מכירת ספרים במחיר נמוך יכולה לשפר את תזרים המזומנים של החנויות, במיוחד אם מדובר בספרים שלא נמכרים. שבאמת
גם אם המחיר נמוך, מכירה של כמות גדולה יכולה להגדיל את ההכנסות הכוללות.
הסחורה שוכבת להם במחסנים, וזה עולה להם כסף
המצב הכלכלי כעת במדינה גורם לזה שגם אלו שעדיין קונים ספרים מודפסים מצמצמים את ההוצאה על ספרים והמכירות יורדות.
ודבר נוסף, לכל עסק יש מה שנקרא "תזרים מזומנים".
התזרים הזה חייב להיות חיובי אחרת העסק מפסיד כסף.
לדוגמא. עסק שמכניס 1000 ש"ח, ויש לו הוצאות של 800 ש"ח. לכאורה הוא רווחי. אבל אם מתוך ה 1000 להכניס העסק קיבל רק 400 במזומן ואת היתרה יקבל רק בעוד חודש או יותר , כי הגביה לא ממש טובה ואנשים שקנו מתחמקים משלם. אז 600 ש''ח הופכים להוצאה במקום להכנסה ואז למעשה העסק בהפסד.
אם העסק מצליח לגבות את כל ה 1000 אז תזרים המזומנים שלו חיובי והוא רווחי באמת .
סטימצקי וצומת מעדיפים למכור בזול כדי לאזן את תזרים המזומנים שלהם.
מקווה שהצלחתי לקרוא ולהבין הכל.