3 תשובות
אתה עדיין יוצא רק מדיי פעם, אתה צריך להיות זבל לאנשים, יש עליך לחץ
תצא, תלמד, תטייל
אני לא יודעת למה ואני ממש לא מסכימה
אם התפקיד טוב ונהנים ממנו ויש אופציה של קידום(קצונה) אז צריך ללכת על זה
אני ממש מתכננת לצאת קצונה ולחתום קבע בתפקיד שאני בו
אנונימית
שואל השאלה:
בהתחלה כן אבל אחר כך המשכורת עולה
אנונימי