9 תשובות
לא
תיהיה עם מישהי כי אתה רוצה להיות איתה אם אתה סתם "מתפשר" אז אתה לא באמת תיהיה שמח איתה - במיוחד אם זאת אקסית ונפרדתם מסיבה
וואי ממש לא
המערכת יחסים תהיה רעילה רצח
שואל השאלה:
לא בדיוק להתפשר פשוט לחזור רק להיות חברים כזה להנות ביחד בלי קשר לרומנטיקה ואז לראות איך חוזרים אבל בלי לחץ לזוגיות רק חברות טובה
אנונימי
נו אז זה לא להתפשר
אם אתם חוזרים להיות בקשר בידיעה שאתם תחזרו להיות ביחד אז כן, אם אתם מתכננים להשאר רק חברים אז לא.. להיות חבר של אקס זה כמעט לא אפשרי
אתה יודע את התשובה אז מה אתה שואל
אנונימי