4 תשובות
שואל השאלה:
תן לי לנחש שלא קראת הכל
תן לי לנחש שלא קראת הכל
אנונימי
שואל השאלה:
כן?,למה אני צריך לנשק את הרגליים למישהי שכל מה שהיא עושה במילואים שלה זה בגדול להיות רשומה במערכת כמילואימניקית וזהו?,שוב אני מעריך את המילואימניקים שנלחמים וגם את אלה שלא נלחמים אבל עושים את כל מה שמסביב אבל מי שלא עושה כלום ובא למילואים רק כי זה קייטנה בשבילו מצטער אבל לא מוערך בעיניי
כן?,למה אני צריך לנשק את הרגליים למישהי שכל מה שהיא עושה במילואים שלה זה בגדול להיות רשומה במערכת כמילואימניקית וזהו?,שוב אני מעריך את המילואימניקים שנלחמים וגם את אלה שלא נלחמים אבל עושים את כל מה שמסביב אבל מי שלא עושה כלום ובא למילואים רק כי זה קייטנה בשבילו מצטער אבל לא מוערך בעיניי
אנונימי
שואל השאלה:
אני מדבר איתך על אנשים שלא עושים לגמרי כלום,יש לי חברים מילואימניקים שעובדים קשה מאוד אבל אני מדבר על אלה שלא עושים כלום ואתה בוחר לדבר על אחרים שגם אני מסכים שצריך להעריך אותם אבל אני אגיד שוב,מה יש להעריך במישהי שרצתה לבוא למילואים כי זה פשוט מאוד נוח לה כי גם בשירות הסדיר שלה היא לא עשתה כלום אז על אחת כמה וכמה במילואים?,לפי מה שרשום אתה בן 16 אז אולי אתה לא יודע אבל כשתגיע לצבא תראה שקיימים לא מעט חיילים שפשוט נמצאים בבסיס ולא עושים כלום והדבר הזה קורה בגלל שחייבים לגייס את כולם ולא תמיד מוצאים מה לעשות עם כולם,העניין הוא שמילואימניקים שלא צריך אפשר פשוט לא לגייס אבל פה בוחרים לגייס אותם סתם כי זאת קומבינה שאנשים מסדרים לאנשים אחרים שהם אוהבים,בקיצור אתה יכול להעריך אנשים כאלה כמה שבא לך ואני אמשיך להעריך רק מילואימניקים שבאמת מגיע להם ולא באו למילואים כי זה סוג של קייטנה בשבילם
אני מדבר איתך על אנשים שלא עושים לגמרי כלום,יש לי חברים מילואימניקים שעובדים קשה מאוד אבל אני מדבר על אלה שלא עושים כלום ואתה בוחר לדבר על אחרים שגם אני מסכים שצריך להעריך אותם אבל אני אגיד שוב,מה יש להעריך במישהי שרצתה לבוא למילואים כי זה פשוט מאוד נוח לה כי גם בשירות הסדיר שלה היא לא עשתה כלום אז על אחת כמה וכמה במילואים?,לפי מה שרשום אתה בן 16 אז אולי אתה לא יודע אבל כשתגיע לצבא תראה שקיימים לא מעט חיילים שפשוט נמצאים בבסיס ולא עושים כלום והדבר הזה קורה בגלל שחייבים לגייס את כולם ולא תמיד מוצאים מה לעשות עם כולם,העניין הוא שמילואימניקים שלא צריך אפשר פשוט לא לגייס אבל פה בוחרים לגייס אותם סתם כי זאת קומבינה שאנשים מסדרים לאנשים אחרים שהם אוהבים,בקיצור אתה יכול להעריך אנשים כאלה כמה שבא לך ואני אמשיך להעריך רק מילואימניקים שבאמת מגיע להם ולא באו למילואים כי זה סוג של קייטנה בשבילם
אנונימי
אתה צודק לגמרי
אנונימית
באותו הנושא: