7 תשובות
לא הבנתי
כן קרה
שואל השאלה:
מי שאמר שזה קרה לו איך זה נפתר?
אנונימית
אם את לא אוהבת יותר את הקשר לנסות להבין למה ואז לנסות לפתור את זה או לשחרר
לפעמים אנשים משתנים (אולי האדם הזה ואולי את) ואז כבר לא מרגישים אותו הדבר כמו שהרגשנו לפני, ככה החיים, לפעמים מכירים אנשים ולפעמים מנתקים קשרים
אולי תנסי להכיר עוד אנשים? אם זה במסיבות אם את יוצאת,עבודה וכו את יכולה גם לשתף אותה בזה אם את רוצה ותדברו
שואל השאלה:
אין לי חברים אחרים היא חברה היחידה אז אני לא יכולה להיות בררנית, ובאמת שהייתי רוצה לתקן את זה בכל זאת ולהיות כמו פעם
אבל פשוט הכל בה מעצבן אותי
פתאום אני פחות רוצה לשלוח לה הודעות, או לדבר איתה על דברים , מרגישה שהיא ילדותית לפעמים גם אני בת 26 והיא בת 20 אז גם יכול להיות הסיבה , אבל לפני זה בכלל לא הפריע לי אז מוזר ..
באמת שחבל לי לוותר על החברות הזאת אבל לאדעת מה כלכך מפריע לי כנראה רק אצטרך לחכות ולראות אם ישתנה.
אנונימית
באותו הנושא: