7 תשובות
חירבון בוקר זה דבר ידוע
אנונימי
שואל השאלה:
באמת? לא הספקתי לקום וכבר?
באמת? לא הספקתי לקום וכבר?
אנונימית
כן הגוף עדיין חיי בזמן שאתה ישן הוא עושה את כל התהליכים כמו שאתה ער
אנונימי
כן גם אני הבוקר בסטי
שואל השאלה:
^ גם אצלך זה גזים ותזוזה לצדדים בבטן? אי אפשר להעלים את זה :(?
^ גם אצלך זה גזים ותזוזה לצדדים בבטן? אי אפשר להעלים את זה :(?
אנונימית
תזוזה לצדדים לא, השאר כן. פשוט לכי לשירותים ותרבשני לך, תשתי הרבה מים אחרי וזה הכל. זו תוצאה של אורח חיים לא בריא, תשתדלי לאכול יותר ירקות וסיבים ופחות מאכלים עשירים בשומן ובנתרן
מה לא, לי יש סתם פיפמ
באותו הנושא: