5 תשובות
כי הם רגילים שיש אליהם גזענות
כי זה מהרגל וואלה המדינה ומערכת המשפט גזענית לא משנה מה תגידי אולי במקרה הזה אין גזענות אבל כשיודעים שכן יש גזענות במקרים אחרים וילדה אתיופית נעלמת שנה שלמה ושלא דיברו על זה כמו שצריך *בחדשות* והמשטרה ויתרה מהר וזלזלה בחקירה אז כן אפשר להבין למה בוחרים ללכת לשם גם אם זה לא נכון..
אנונימית
^בול.

היו עדויות ודברים שנאמרו לשוטרים באותם ימים בנוגע להיעלמות שלה והם אשכרה לא עושים כלום עם המידע הזה.
הממשלה והמשטרה לא עושה באמת את המאמצים למצוא אותה
כי אני יגיד לך למה זה נכון וזה לא עניין שלקשר בכל דבר
יש דברים ומקרים שפשוט זה מרגיש
ככה וקשור לגזענות
אני חושבת שאם זה היה משהו אחר ולא היה בצבע עור שונה כל המדינה הייתה קמה ועושה עם זה ממזמן משהו עכשיו אני לא אומרת שהמשטרה לא עזרה ולא חיפשה היא עשתה לדעתי את המאמצים הקטנים לחפש.
פשוט החיפוש בעיניי לא מקצועי לא מצאו שום קצה חוט בחול זה לא ככה אם משהו נעדר הרבה זמן מחפשים קצה חוט ומוציאים את הנעדר.
ופה זה מתעכב באמת שעברה כבר שנה ופשוט קצת ויתרו לחפש .
ואני מחזקת את מה שהאנונימית אמרה
אנונימית
אוקיי. עצם העובדה שאני לא שמעתי על זה עד היום, זה אומר שכן לאנשים בכירים יותר באמת לא אכפת לזה.
ואם זה חברה שיש בה גזענות באופן כללי, אז זה מאוד סביר שזה קשור.
גם אם זה לא בכוונה תחילה, אלא שבתת מודע פחות אכפת להם מאוכלוסיות מיעוט.
(אני לא אתיופי)