14 תשובות
מקללים אותם ומכחישים אליהם קשר
שתדעי שאני גם גרה בחול וכמות האנשים שהכרתי פה שתפסתי אותם עושים לייקים לפוסטים של פלסטין ונאלצתי לנתק מהם קשר בזריז.. (3 אנשים אבל זה עדיין 3 אנשים יותר מדיי) קיצר לחסום בלי לומר מילה ולשכוח שהיא קיימת.
דרך אגב אפשר לשאול איפה בחול? אני גם לא גר בישראל
אנונימי
אם אתם בקשר טוב והיא לא אדם אגרסיבי נסי להסביר ולהראות לה הוכחות, למשל על משפחת ביבס וכו.
תגידי לה גם שכל העולם "כבש" ארצות.
האמריקאים את האינדיאנים (והם רצחו מלא שם וגם במלא מלחמות שלהם והירושימה ועוד מלא).
בריטניה רוסיה צרפת גרמניה, כולם כבשו מלא ורצחו מלא.
אז שיפסיקו להעמיד פנים שזה רע רק כשאנחנו עושים את זה.
בנוסף בהתחלה הציעו לחלק תמדינה חצי חצי ואנחנו הסכמנו, הערבים לא והם פתחו במלחמה שבסופה אנחנו ניצחנו, יש עוד מלא טיעונים אם את צריכה
שואל השאלה:
אני גרה באמריקה אבל היא גרמניה

אמיליה- אבל אנחנו ממש ממש לא כבשנו.
אנונימית
new york? massachusetts? california?
אנונימי
שואל השאלה:
אני יכולה להגיד לך בפרטי
אנונימית
אני אשמח
איך את יודעת שהיא גרמניה? אולי היא סתם מהגרת שקוראת לעצמה גרמניה גם בדרך כלל גרמנים לא שונאים את ישראל
אנחנו סוג של כן אין בזה משהו רע, זה דרך העולם.
הם כן היו כאן לפנינו ואנחנו באנו, ניסינו למצוא איתם פשרה הם לא רצו פתחו מלחמה ניצחנו וכבשנו.
אבל שוב כולם עשו את זה. ככה נוצרה כל ארץ בעולם. אין מה לחשוב שזה העלבה או משהו,
זו המציאות סך הכל.
ואנשים לא יכולים לכעוס עלינו, זה צבוע אם כן, כי שוב כל מדינה עשתה את זה.
מה שכן אנחנו לא רצינו את זה מלכתחילה, היינו מוכנים לקבל חצי, אבל החצי שקיבלנו כן היה שלהם


(אם מישהו לא הבין אני בעד ישראל כן? פשוט מציאותית)
שואל השאלה:
לא, אנחנו ממש ממש לא ועדיף שלא תפיצי את זה לאנשים בחול, אנחנו היהודים היו פה אלפי שנים לפניהם, זה למה קוראים לנו jews כי באנו מjudea
אנונימית
מנתקים קשר
זה נחשב שהיא שונאת אותך...
אנונימית
כלום מתעלמים

יש הרבה אנשים שיש להם דעות גם אם מפגרות ושאוהבים להביע אותם גם אם בצורה מפגרת צריך ללמוד to just let it slide
אנונימי
שואל השאלה:
לא היא גרמניה גרמניה עם עיניים כחולות
אנונימית