6 תשובות
שואל השאלה:
^^ כן אבל אתם רק מדברים או שיותר?
^^ כן אבל אתם רק מדברים או שיותר?
אנונימית
אנחנו מדברים הרבה... יחסית להבדלי השעות, כמובן
שואל השאלה:
^כן חחח גם אצלי זה ככה
^כן חחח גם אצלי זה ככה
אנונימית
אממ תגדירי בקטע אם אתם מכירים אחד את השני ולא עכשיו מנהלים מערכת יחסים זה עוד בסדר
כי מערכת יחסים בלי לפגוש את הבן אדם זו לא מערכת יחסים...
כי מערכת יחסים בלי לפגוש את הבן אדם זו לא מערכת יחסים...
כן, זה הגיוני.
יש לי מישהו שהכרתי במשחק בכלל ואנחנו מדברים בדיסקורד (הוא מארצות הברית)
יש לי מישהו שהכרתי במשחק בכלל ואנחנו מדברים בדיסקורד (הוא מארצות הברית)
לא כל כך
באותו הנושא: