9 תשובות
ממתי אנשים גזענים לאשכנזים?
אני גזענית לכולם באופן שווה
סתם אני מזרחית ואשכנזייה יורדים עליי כל הזמן
בכללי זה כיף לצחוק על אשכנזים אבל שזה הדדי היום אנשים הגזימו הפכו תאשכנזים לגרמנים
יש גזענות כלפי כל עדה אבל זה בהומור.. זה לא רק כלפי אשכנזים זה כמו שאומרים שתימנים ופרסים הם קמצנים, כורדים טיפשים ולגרוזינים יש ראש מרובע
אז צוחקים גם על אשכנזים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא אותו דבר גם אם יורדים על כל עדה זה לא אותו דבר כמו על האשכנזים ממש אומרים את זה בתור קללה כדי להעליב
אף אחד לא יגיד למישהו יפרסי כדי להעליב אותו
אנונימית
אם כבר זה טוב כי אין משהו ספציפי לרדת עליו אצל אשכנזים
לדעתי את רגישה לזה מדי תנסי להקליל ולראות את זה כהומור
בסוף כולנו עם אחד והמלחמה הוכיחה את זה ותאמיני לי שלא באמת שונאים מישהו כי הוא שייך לעדה מסוימת
אנונימית
מאילו שהכרתי שגזענים לאשכנזים, זה נטו מתחושה של נחיתות או קיפוח, משהו שפחות יצא לי לראות אצל הדור הצעיר (דור ה- z והילך..)
זה מצחיק כי אני מזרחית אבל בגלל שאני בהירה אנשים חושבים שאני אשכנזיה ויורדים עליי בגלל זה אפילו שאני לא אשכנזיה בכלל
זה כמו שאני אשאל מה הקטע בלהיות מביכים