התחברות
הרשמה
שאלה- שאתם רואים מישהי או מישהו ברחוב או באוטובוס שמושך אותכם, אתם מפנטזים עליו/עליה?
השאלה פונה לשני המינים
23 בפברואר 2025, 19:56
התאהבות
מבטים
מראה
4 תשובות
כן
כ
כל השמות תפוסים מה
כן
/
/Mentos/
שממש הטעם שלי? אני מניח שכן..
אבל זה די קטע של הרבה לא?
ה
המסטיק שזרקת על הרצפה
כן, מודה.
י
ילדה עייפה בלי ברזל
באותו הנושא:
היה מוריד לכם אם הייתם נכנסים לחדר של מישהי/מישהו שאתם יוצאים איתו/איתה ורואים..
שאתם רואים מישהו חתיך או מישהי יפה אתם מנסים לעשות משהו?
בנים שאתם רואים מישהי שווה בטיקטוק והיא כזה מנסה לhרמן בכוח , יוצא שאתם מביאים עליה ביד?
כשאתם רואים סרט מצחיק לבד אתם צוחקים באותה מידה כמו שאתם רואים סרט מצחיק עם מישהו?
שאלה אליכם שאתם רואים מישהו נמוך ממכם אתם נהים שמחים?
שאלה לבנים- מישהי שבפעמים הראשונות שאתם רואים אותה היא ממש שקטה ביישנית וחסרת ביטחון, זה מוריד?
גם אתם כשאתה רואים שאלה של מישהו שאתם מכירים אתם ממהרים לענות?
אוקיי בנים יש לי שאלה, מה הייתם עושים אם הייתם רואים מישהי שאתם לא מכירים בוכה?
כשאתם רואים מישהו/מישהי שמים מעיל בשיא החום מה ישר עולה לכם בראש?
אם הייתם רואים מישהו/מישהי בוכה, שאתם מכירים אבל לא ממש מדברים, מה הייתם עושים?
תדמיינו שאתם הולכים ברחוב, ורואים מישהו/מישהי ממש בטעם שלכם