8 תשובות
מוזר
בתור אחת שקר לה כל היום זה יראה לי ממש בסדר
שכנראה פגעו בעצמם ולא רוצים שיראו את זה
שיש להם סוג של דיספוריה
אנונימית
שאחד ההורים שלהם הכריחו אותם ללבוש ארוך בטענה ש"קר בחוץ" או שהם טריגר!! פוגעים בעצמם ומסתירים את זה(?) או חוסר ביטחון:/
אנונימית
מחבל:0
חולה נפש
שהם חולים, או שהתייבשו- שאתה מייבש בצורה בינונית עד קשה קר לך, מניסיון אני יודעת חחח.
הייתי בקיץ ביער בסמינר מדצים, התייבשתי שם והייתי עם סווצרט בשיא החום. לי זה הרגיש נורמלי. או חוסר ביטחון של חוסר אהבת הגוף, או הסתרת פגיעות עצמיות
הייתי בקיץ ביער בסמינר מדצים, התייבשתי שם והייתי עם סווצרט בשיא החום. לי זה הרגיש נורמלי. או חוסר ביטחון של חוסר אהבת הגוף, או הסתרת פגיעות עצמיות
באותו הנושא: