התחברות
הרשמה
שלא נמצאים במסגרות יותר קשה להכיר בחורות?
23 בפברואר 2025, 19:35
הכרויות
קשרים
ידידות
4 תשובות
כן
אנונימי
כן
כ
כל השמות תפוסים מה
כע אחי...
ל
לשון של
לכאורה כן, אבל כל מקום זה הזדמנות
H
Hola mi amor
באותו הנושא:
אני יכול להכיר בנות אם אני לא עובד, לא תומד, לא נמצא במסגרות ולא מתחיל עם בנות?
באיזה מסגרות אתם נמצאים?????????????????
בטיזה מסגרות אתם נמצאים?
יש לי סיכוי טוב להכיר חבר השנה אם אני בשלוש מסגרות?:(
לאחת שלא הייתה אף פעם בזוגיות והייתה בכל מסגרת אפשרית שהיה אופציה להכיר ולא ניצלתי, איך אפשר להכיר עכשיו שאני ללא מסגרת?
דרכים להכיר חברים לא דרך בתי ספר ומסגרות..
תנו רעיונות למשהו כמו מסגרות או אפילו לא פשוט דרכים להכיר אנשים חדשים כזה
אני מרגישה לבד רצח ואין לי מסגרות להכיר בהן חברות :( מה אפשר לעשות במצב הזה?
באיזה מסגרות אתם נמצאים מחוץ ללימודים?
רעיונות למסגרות שאפשר להכיר בהן עוד אנשים חוץ מבית ספר?
איך להכיר אנשים חוץ ממסגרות ומבית ספר?