התחברות הרשמה

בטיזה מסגרות אתם נמצאים?

20 ביולי 2024, 01:30
כיתהתיכוןחופשגילחיים    
8 תשובות
כלום אני מלשבית
w
white heart
בצבא
א
איש של אנשים
תיכון
ש
שלום לכולם קוראים לי חגית
חטיבה
ק
קוקטית
חטיבה
a
aurlxqo
תיכון ואוניברסיטה
h
havdog11
תיכון
ב
בומבוקלטטט
מחכה לגיוס
א
איציק הכלב
באותו הנושא:
אתם נמצאים במסגרת לימודית(בית ספר) או שלא?
באיזה מסגרות אתם נמצאים?????????????????
בטיזה בית ספר אתם (יסודי/חטיבה/תיכון) ובאיזה כיתה?
אם אני לא נמצא בשום מסגרת איך מכירים אנשים?
למה כל מסגרת שאנחנו נמצאים אנחנו מתלוננים למרות שזה משעמם להיות בבית?
בטיזה גיל למדתם לקרוא?
באיזה מסגרות אתם נמצאים מחוץ ללימודים?
למה בכל מסגרת שאנו נמצאים אנחנו מתלוננים ?
למה כל מסגרת שאנחנו נמצאים אנחנו מתלוננים?
במסגרת המסע הדמיוני הגעתם לציטופלסמה. היכן אתם נמצאים?
בטיזה תאריך בדיוק חוזרים לבית ספר?