7 תשובות
אסור לעשות את זה, זה ממש לא טוב, צריך כל שבועיים בבית
כל יום?? זה ישרוף לך את הגוף וישאיר לך צלקות אל תעשי את זה
אם תעשי כל יום לייזר אז:
העור שלך יספוג הרבה קרינה
יעלה הסבירות לגידול סרטני על העור
האצת הזדקנות העור והופעת פיגמנטציה
העור שלך יספוג הרבה קרינה
יעלה הסבירות לגידול סרטני על העור
האצת הזדקנות העור והופעת פיגמנטציה
למה כן בעצם
שואל השאלה:
למה לא בעצם?
למה לא בעצם?
אנונימית
למה שתעשי את זה בעצם
ממש לא כל יום, לפחות פעם בשבועיים אם לא שלושה שבועות
באותו הנושא: