7 תשובות
אסור לעשות את זה, זה ממש לא טוב, צריך כל שבועיים בבית
4d1
כל יום?? זה ישרוף לך את הגוף וישאיר לך צלקות אל תעשי את זה
אם תעשי כל יום לייזר אז:
העור שלך יספוג הרבה קרינה
יעלה הסבירות לגידול סרטני על העור
האצת הזדקנות העור והופעת פיגמנטציה
למה כן בעצם
שואל השאלה:
למה לא בעצם?
אנונימית
למה שתעשי את זה בעצם
ממש לא כל יום, לפחות פעם בשבועיים אם לא שלושה שבועות