14 תשובות
אם יגלו שזה אתה כנראה ישעו
שואל השאלה:
מושלם
אנונימית
כן אה ? מדברת מניסיון
שואל השאלה:
חלום שלי לקבל השעיה אז זה מעולה
אנונימית
שואל השאלה:
כי באלי השעיה זה חלום ואני בת
ושנית לא לא התכוונתי לקשט
ושלישית מי מחפש תשומת לב
אנונימית
למה באמת את רוצה השעיה?
שואל השאלה:
חלום שלי משום מה
וגם השעיה זה כמו פרס נובל כולה להשאר בבית
ואני לא יכולה להבריז/להישאר בבית כי ההורים יהרגו אותי
אנונימית
שואל השאלה:
מה איך הצלחת?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כוח לקרוא את כל זה
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה קראתי קצת וזה נשמע אחלה אין לי בעיה עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
^לא כל כך
אנונימית
חחח הושעתי זה היה נחמד לא מבינה למה הם חושבים שזה עצוב לנו
ולא נראה לך שהם יהרגו אם אותך תקבלי השעיה?