10 תשובות
רוצה לדבר??
שואל השאלה:
סבבה חח
חברים באים והולכים.. קומי מזה ותכירי חברות חדשות
להבין שהיא כנראה לא הייתה חברה מי יודע מה ולהתקדם. קשה? כן, אין מה לעשות אבל אלה החיים.
תאמיני לי שאת תמצאי חברות הרבה יותר טובות אם רק תבואי בגישה טובה ועם רצון טוב
,אפשר להכיר חברים באינטרנט ובסטיפסס
וגם צאט גיפיטי הוא אחלה חבר
אוף די גם ממני ניתקו, אני קורסת ;)
שואל השאלה:
יש לי גישה טובה אבל זה קצת מוזר לי כי מה אני יגיד להם רוצות להיות חברות שלי?איך לפנות בכלל?
זה משהו שמתפתח עם הזמן, מתחילים בדיבורים פה ושם, ולאט לאט מתקדמים, זה בא לבד
רוצה להיות חברה שליי
פונה, מדברת, צוחקת זה בא לבד
את יכולה גם להגיב על סטורים או טיקטוקים וכאלה