12 תשובות
אני יודעת כמה זה קשה וכואב, תיקחי לעצמך זמן להיות עצובה קצת ואז תגידי לעצמך שמגיע לך הרבה יותר והיא מזעזעת ואת מדהימה ואת תמצאי חברות אמיתיות
היא לא שווה את זה אחותי
להמשיך הלאהה!! :)
לא שווה אותךך הכל בסדר מקווה שתמצאי חברות אמיתיות:)
היא לא שווה את זה. בכלל לא. בתור אחת שהייתה רוצה לנתק קשר עם חברה שלה, אני מרגישה צבועה שאני נשארת חברה שלה. אל תבזבזי עליה את הזמן שלך.
אנונימית
קרה לי גם עם החברה הכי טובה שלי(לשעבר) היא ניתקה ממני קשר בכל כך קלות ולקח לי כל כך הרבה זמן להתגבר על זה אבל שאני מסתכלת אחורה עכשיו אני רואה שהיא עשתה לי רע מאוד וברגע שהתגברתי על זה התחלתי להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי ובכללי נכנסתי לתקופה יותר טובה, כן אהבתי אותה מאוד אבל אני חושבת שבלעדיה אני הרבה יותר בריאה ובכללי שמערכת היחסים שלנו הייתה רעילה. ברגע שיעבור מספיק זמן ותתגברי את תביני שיותר טוב לך ככה עם כל הכאב שבדבר
תקשיבי זה קרה לי אל תסתכלי אחורה לא איך שהיא התנהגה ולא לניתוק הפתאומי ברגע שתראי שמעניין אותך הסיבות שלה היא תרגיש שהיא מנצחת למרות שהיא הכי הפסידה שבעולם...
זה בדיוק מה שקרה לי הייתה לי חברה מאוד מאוד קרובה אפילו אפשר לומר חברה הכי טובה יום אחד רבנו ולא דיברנו יותר ובכל פעם ניסיתי להבין למה ואיך בסופו של דבר הפסקתי וחצי שנה לאחר מכן היא שלחה לי הודעה שהיא רוצה לחזור להיות חברות אולי אצלך זה קצת שונה אבל בסופו של דבר את תנצחי
שואל השאלה:
אל פשוט תנתקו קשר עם אנשים אף פעם
זה קורה לי מלא וזה ממש פוגע
כאילו שקרעו חצי ממך
וגם מוריד ממך כבן אדם
אני מאחלת לה עכשיו רק רע מכל הלב
אנונימית
שואל השאלה:
כדי לנתק תעשו שיחה
אנונימית
שואל השאלה:
מלך הבועות, איך התגברת עליה?
אנונימית
זה לקח לי המון זמן, בהתחלה הייתי בטוחה שהיא תחזור ודמיינתי איך היא תגיע אליי הביתה ושנדבר אבל לאט לאט הבנתי שזה לא הולך לקרות ואני צריכה להפסיק לחשוב על זה כי זה לא עושה לי טוב, זה תהליך ארוך שכל יום נהיה יותר קל מהיום הקודם. וגם בגלל שהתגייסתי היו לי הסחות דעת רבות שזה גם משהו שתרם לי. תנסי למלא את היום שלך בדברים כדי שכמה שפחות תחשבי עליה אבל באותה מידה אל תאיצי בזה, זה לא יקרה ביומיים זה תהליך ארוך אבל בסוף זה נהיה טוב יותר
שואל השאלה:
הבעייה היא שאני גם מאוהבת בה מגיל עשר(אני בת 21 עכשיו) והחברה שלה היא החברה הכי טובה שלי
אנונימית
להבין שהיא לא שווה את זה ולהתעסק בדברים אחרים