8 תשובות
שואל השאלה:
נו פליז
אנונימית
אני?
לח
אנונימית
האמת שלדעתי הפנימייה שם לא ככ טובה אבל שהיה לך מלא בצלחה..
אני אקסטרנית (זה אומר שהולכים וחוזרים כל יום הביתה)
אהה מגניב..
למה? היית שם?
לדעתי היא נחמדה.. אבל לא כזה אכפת לי העיקר שלא אהיה בבית כמה שיותר(סיפור ארוך)
אנונימית
אם את רוצה שלחי הןדעה אסביר לך הכל
מוזמנת:)
אנונימית לאיזה כיתה את עולה
אנונימית -אני בבית ספר הזה חחח
ממש לא^
אני אהיה בגן ונוף, אחלה פנימיה :) ומקום מהמם
אנונימית