8 תשובות
כמישהי שמעריצה אותם 8 שנים רצוף האלבום הלבן הוא אש
אבל הכל טוב באמת אין להם שירים לא טובים חוץ מ yellow submarine לפי דעתי
היי תרגיעי אחלה צוללת צהובה
the white album
a hard days night
אבי רואוד או צוללת צהובה
abbey road הוא הכי טוב כאלבום

באלבום הלבן יש את השירים הכי טובים

וrevolver לדעתי הוא האלבום שמייצג אותם הכי טוב וגם הכי מגוון מבחינת כמות שירים של כל אחד


ואין מצב שזה yellow submarine... בצד הראשון יש 2 שירים שכבר היו באלבומים הקודמים ובצד השני אין את הביטלס בכלל
^מדויק

מבחינת טעמי האישי אני מתלבט בין האלבום הלבן וrevolver או אולי אפילו rubber soul (כן כן דעה מאד פופולרית אבל יש סיבה ללמה האלבומים האלו פופולרים)
האמת שרב האלבומים שלהם די אנדרייטד (עד כמה שאלבום של הלהקה הכי גדולה בהיסטוריה יכול להיות אנדרייטד לפחות, אז לא ממש אנדרייטד אבל עדיין לא מקבלים מספיק אהבה, בכללי אני חושב שלא מספיק אנשים עכשיו מסתכלים על שירים שלהם שהם לא הלהיטים הכי גדולים, אפילו שזה די תמיד היה ככה אם אתם לא סופר מעריצים שמקשיבים לכל דבר שלהקה מוציאה), במיוחד magical mystery tour