8 תשובות
^ חחח חחח חחח חחח חחח בדיחה טובה
לגבי השאלה, קשה לבחור! אז אני פשוט אגיד abbey road כי הוא פשוט הכי אייקוני ויש שם הרבה שירים טובים
ממש ממש קשה לי בחור רק אחד
rubber soul
revolver
morning afternoon & night
help!
a hard day night
please please me

(שני אלה אני לא בטוחה אם הם אלבומים אבל יש פה שירים טובים)
come together
oh! darling


אלה אישית טובים לדעתי. לביטלס יש מלא מלא מלא אלבומים טובים אחת הלהקות האהובות עליי :)
M.v
קשה לבחור אבל ניראלי האהוב עלי הוא help
.
M.v
חוץ ממהפכה מספר 9
כן
זה יותר טוב לתרגם שמות של שירים
splhcb.