5 תשובות
השיטה הכי טובה היא לעשות בוסט לביטחון, כל פעם שלא הולך לך בשיחה וזה ונשמע קצת מוזר תחשוב שזה אשמתו של הבן אדם השני, תגרום לו להרגיש לא בנוח ואז אתה מטורף בזה פתאום
לא נחמד אבל עובד
לא נחמד אבל עובד
אנונימית
חוץ מזה חרוש
אבל גיליתי שבאמת צריך לתרגל
אבל גיליתי שבאמת צריך לתרגל
שואל השאלה:
איך אני עושה את זה שאני כאילו מאשים תצד השני
איך אני עושה את זה שאני כאילו מאשים תצד השני
אנונימי
תבוא במחשבה הזאת שאתה הכי טוב והכי מעניין ואם משהו לא עובד זה כנראה אשמתו של הצד השני, חייב לבוא אם ביטחון אם אין לך תזייף זה גם עובד
אם עשית על הבן אדם שאתה מדבר איתו רושם ראשוני של ביטחון מפה זה זורם ממש, אם יש עלייך רושם ראשוני לא טוב הרבהה יותר קשה לשנות את זה
אני לא בטוחה אם יש באת דרך להסביר איך עושים את זה אבל מה שבטוח זה שאם המחשבה הזאת תהיה לך בראש אתה תדע מה לעשות איתה, אבל תשתדל באמת להאמין בה ולא להאשים את עצמך
אם עשית על הבן אדם שאתה מדבר איתו רושם ראשוני של ביטחון מפה זה זורם ממש, אם יש עלייך רושם ראשוני לא טוב הרבהה יותר קשה לשנות את זה
אני לא בטוחה אם יש באת דרך להסביר איך עושים את זה אבל מה שבטוח זה שאם המחשבה הזאת תהיה לך בראש אתה תדע מה לעשות איתה, אבל תשתדל באמת להאמין בה ולא להאשים את עצמך
אנונימית
טיפול תירפסטי באומנות יכול לעזור
באותו הנושא: