4 תשובות
זה קבוצה עם הרבה אנשים שאת מכירה?
שואל השאלה:
כן אני מכירה את כולם שם ואנחנו כולל היא נפגשים לפעמים למרות שאיתה נפגשתי רק פעם אחת^
כן אני מכירה את כולם שם ואנחנו כולל היא נפגשים לפעמים למרות שאיתה נפגשתי רק פעם אחת^
אנונימית
אז איך לא דיברתן
שואל השאלה:
אנחנו מדברות אבל אני רוצה לדבר איתה יותר כי כשאנחנו מדברות בוואטצאפ אנחנו מדברות כמה דקות ביום
אנחנו מדברות אבל אני רוצה לדבר איתה יותר כי כשאנחנו מדברות בוואטצאפ אנחנו מדברות כמה דקות ביום
אנונימית
באותו הנושא: