6 תשובות
שואל השאלה:
חחח בסנטר מרגישה דווקא בסדר גמור אבל סתם ככה
חחח בסנטר מרגישה דווקא בסדר גמור אבל סתם ככה
בסנטר זה לא ככה קפצי לשם
שלום יקרה,
ממה ששיתפת עולה תחושה של בדידות ואולי גם של דכדוך וריקנות. תחושות אלו באות ללא קשר בכמות האנשים שמסביב, לפעמים אפשר שתרגישי בודדה בתוך המון.
ייתכן שהתחושות הקשות קשורות במשהו פנימי שעובר עלייך, משהו כואב, ונראה שהדרך למצוא הקלה היא בתהליך אישי. לכן כל כך חשוב השיתוף שלך, אולי בסביבתך יש מישהו קרוב, חבר או משפחה לחלוק את השאלות וההרגשות...
כמתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), מציע לך, אם תמצאי לנכון, להגיע לצ'אט שלנו ולהתכתב עם מתנדב/ת שישמח להקשיב לך בצורה אנונימית ובכל נושא שתבחרי, ייתכן שזה יסייע לך.
החיבור לצ'אט דרך ווטסאפ מס' 055-9571399 או דרך הקישור שמשאיר לך למטה.
אנחנו עומדים לצידך, בהצלחה!
מתנדב סה"ר
ממה ששיתפת עולה תחושה של בדידות ואולי גם של דכדוך וריקנות. תחושות אלו באות ללא קשר בכמות האנשים שמסביב, לפעמים אפשר שתרגישי בודדה בתוך המון.
ייתכן שהתחושות הקשות קשורות במשהו פנימי שעובר עלייך, משהו כואב, ונראה שהדרך למצוא הקלה היא בתהליך אישי. לכן כל כך חשוב השיתוף שלך, אולי בסביבתך יש מישהו קרוב, חבר או משפחה לחלוק את השאלות וההרגשות...
כמתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), מציע לך, אם תמצאי לנכון, להגיע לצ'אט שלנו ולהתכתב עם מתנדב/ת שישמח להקשיב לך בצורה אנונימית ובכל נושא שתבחרי, ייתכן שזה יסייע לך.
החיבור לצ'אט דרך ווטסאפ מס' 055-9571399 או דרך הקישור שמשאיר לך למטה.
אנחנו עומדים לצידך, בהצלחה!
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
תלכי לסנטר לא תרגישי ככה
כי כל אחד תקוע בתhת של עצמו.
באמת תלכי לסנטר. כי זה מקום מדהים. והאמת שלי זה ההפך, אני מתל אביב וכבר לא גר בארץ ולבוא לבקר תמיד גורם לי להרגיש ממש טוב
באותו הנושא: