7 תשובות
כן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רצון חזק למצוא מקום שקט?
מרגישה שאני בסקס אנד דה סיטי או משהו
כן.. תחושה עוצמתית.
משהו בין לחץ לאיך לעזעזל אני בורח מפה.
משהו בין לחץ לאיך לעזעזל אני בורח מפה.
אני מרגישה ככה בתל אביב. המקום הזה גורם לי להרגיש בבית.
לא, אני מרגישה חנוקה ורוצה להתעופף משם
לא..
לא יצא לי
לא יצא לי
באותו הנושא: