11 תשובות
^^למה אני חושב שלא יהיה?
לא נראה לי
שואל השאלה:
העם שלהם רוצה להשמיד אותנו פה אחד, הם מבריחים נשק לעזה ומתרגלים באימונים אותנו בתור האויב
העם שלהם רוצה להשמיד אותנו פה אחד, הם מבריחים נשק לעזה ומתרגלים באימונים אותנו בתור האויב
אבל השלטון שלהם לא רוצה מלחמה
והוא לא יתחיל מלחמה רק בשביל שהעם יהיה מרוצה
והוא לא יתחיל מלחמה רק בשביל שהעם יהיה מרוצה
שואל השאלה:
אז בשביל מה האימונים?
אז בשביל מה האימונים?
לא, הם חתמו איתנו הסכם שלום כי לא היה אף אחד שתמך בהם אחרי שברית המועצות איבדה אמון בה.
ומצרים סוחרת איתנו הרבה אז לא שווה להם לצאת למלחמה.
ומצרים סוחרת איתנו הרבה אז לא שווה להם לצאת למלחמה.
שואל השאלה:
למה אתה חושב?
למה אתה חושב?
לא, יש איתם הסכם שלום
שהם גם רוצים לשמור עליו
שהם גם רוצים לשמור עליו
לאא
באותו הנושא: