11 תשובות
^^למה אני חושב שלא יהיה?
לא נראה לי
שואל השאלה:
העם שלהם רוצה להשמיד אותנו פה אחד, הם מבריחים נשק לעזה ומתרגלים באימונים אותנו בתור האויב
אבל השלטון שלהם לא רוצה מלחמה
והוא לא יתחיל מלחמה רק בשביל שהעם יהיה מרוצה
שואל השאלה:
אז בשביל מה האימונים?
לא, הם חתמו איתנו הסכם שלום כי לא היה אף אחד שתמך בהם אחרי שברית המועצות איבדה אמון בה.
ומצרים סוחרת איתנו הרבה אז לא שווה להם לצאת למלחמה.
שואל השאלה:
למה אתה חושב?
לא, יש איתם הסכם שלום
שהם גם רוצים לשמור עליו
לאא