9 תשובות
תתחיל ללמוד קורסיפ
אתה יכול לפנות לתחנה ולשאול פשוט
אנונימי
להגיש בקשה לראיונים איפה שאתה גר

די איזה מרגש!!! מבטיחה לך שלא תתאכזב זה שווה רצח מלמד כל כך ופותח לך הרבה דלתות חדשות ודברים שלא הכרת עדיין
זה רק מ16 לי נתנו להתנדב רק לפני חודשיים שחגגתי 16
אנונימית
בסוף כיתה ח' עושים קורס שנקרא פרחי מד"א, בדרך כלל מדריכים ובוגרים באים לבתי ספר לכיתות לדבר על זה, במקרים חריגים מכניסים לקורס (שמתחיל בכיתה ט' בערך בחודש נובמבר) גם כאלה שלא עשו
תרשום "מד"א מתנדבים טלפון" בגוגל ותשאל
השנה הקורסים גם התחילו אז אני לא חושבת שאפשרי להיכנס
^זה מגיל 15 לא 16
אז סתם עשו עליי דאווין שקיבלו אותי רק לפני חודשיים
אנונימית
שואל השאלה:
העיניין הוא שאני עכשיו בכיתה ט'
אנונימי
שואל השאלה:
בכל זאת יש לי אפשרות להתחיל עכשיו קורס ואז להתנדב למרות שאני כבר בט'?
אנונימי
אפשר להתחיל קורס בגיל 14
לעלות לאמבולנס בגיל 15
ואם לא הספקת להירשם השנה אתה יכול שנה הבאה
למרות שזה יהיה טיפה קשה בכיתה י'