17 תשובות
כי אנשים חושבים שזאת קללה או משהו מעליב כמו שאומרים למישהו יהומו ודברים כאלה
כי אנשים מפגרים הפכו את זה לקללה חושבים שזה יעליב מישהו
אנונימי
אני מתה זה כמו להגיד אנשים אוטיסטים הפכו את המילה מפגר לקללה
ענק שלך^
ענק שלך^
בוא נגיד שהם יותר עם פיגור מאנשים עם מוגבלויות
אנונימי
בוא נגיד שאתה לא הבמבה הכי נןגט
אנשים הרבה פעמים מנסים להוריד ולהכאיב כשרבים או מתווכחים עם מישהו..כאילו שזה מעלה להם
דפרים לא מחונכים מסכים לגמרי
כי זה לא ממש דבר טוב אז מנסים לפגוע
ממש נעלבת אה
אחותי עושה לי את זה הצילו
אני מנסה תמיד להסביר על הנושא, אם לחברים או בכיתות או לא יודע מה, אותם אנשים שמבינים את מה שאני אומר ומשתמשים במילה הזאת בתור מילת גנאי אומרים שזה פשוט יוצא מעצבים, לא בכוונה וכל זה, מי שעושה את זה לרוב ערס, תמיד שמעתי בכיתה שלי אנשים אומרים ''מה אתה אוטיסט'' ''יאוטיסט'' ודברים כאלה ואני בתור מישהו שעל הרצף שותק לצערי כי אם אני אדבר אז בסוף הדברים נופלים עלי
שואל השאלה:
כן, נעלבתי שאת חושבת שזה שעבדת עם ילדים אוטיסטים נותן לך זכות להשתמש בזה בתור עלבון כלפי בן אדם שהוא אוטיסט
כן, נעלבתי שאת חושבת שזה שעבדת עם ילדים אוטיסטים נותן לך זכות להשתמש בזה בתור עלבון כלפי בן אדם שהוא אוטיסט
שואל השאלה:
בדיוק
בדיוק
מתי השתמשתי בזה בידיוק נתק אותי
שואל השאלה:
תקראי את התשובות שכתבת בשאלה אם את לא זוכרת
תקראי את התשובות שכתבת בשאלה אם את לא זוכרת
והרבה אנשים חושבים ומשתמשים במילה "אוטיסט" או "נכה" כקללה כשזה לא קללה
אנונימי
אנשים מפגרים זה למה, אוהבים לשנוא את אחד השני סתם ככה
אנונימי