7 תשובות
"היי מה קורה? אתה בחור מקסים והיה לי ממש כיף לדבר איתך אבל לאחרונה אני בתקופה שאני לא כלכך מחפשת מערכת יחסים ואני לא רוצה לפגוע בך או לעכב אותך יותר מדי בזמן שאתה באמת יכול להשיג מישהי שמתאימה לך ואוהבת אותך, תודה על הכל אני מעריכה ממש:)"
להגיד לו בכנות שאת לא מרגישה שזה זה
בדיוק ככה^^
^ככה אתה רוצה ?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה אשתדל
כי זה ממש קשה לי לכתוב את זה ככה
אני מהאלה שמסננות ולא מסתבכות יותר מידי כי ממש קשה לי להתמודד עם לכתוב הודעה ככה
אנונימית
פשוט להגיד שפחות מתאים ושיהיה בהצלחה
להגיד לא שזה לא מתאים לך ואת מצטערת (פליז תני לי פרח)