3 תשובות
לזרום אם זה מה שאת מרגישה
מה שנכון לך קודם כל.
אם מרגיש לך שאת מרגישה מוכנה להמשיך הלאה אז תעשי את זה.
תעשי את מה שאת מרגישה לנכון.
לכי עם הלב שלך❤
אם מרגיש לך שאת מרגישה מוכנה להמשיך הלאה אז תעשי את זה.
תעשי את מה שאת מרגישה לנכון.
לכי עם הלב שלך❤
שואל השאלה:
זה לא היה רציני כי זה לא המשך הרבה זמן..
זה לא היה רציני כי זה לא המשך הרבה זמן..
אנונימית
באותו הנושא: