18 תשובות
לא פה.
לא כאן זה מה שבטוח
לא פה, אולי בספריה?
שואל השאלה:
כאן?
ברור שלא

מי שכאן כבר אין לה כזה תמימות

ולא מחפש מפה בכלל בכלל
אנונימי
לא בהכרח^
אני חייב להגיד שיש פה בחורות חכמות ותמימות שהן גם יפות ועוד מלא שאפשר להגיד, פשוט הן מעדיפות לדבר בצורה יותר אנונימית כי יש הרבה אנשים שהם לא נחמדים
בכדור הארץ
שואל השאלה:
קשה להאמין שעם כל השאלות פה והאנשים להישאר תמים
אנונימי
מה נעשה
שואל השאלה:
בוא נגיד שעדיף לא מפה לא הייתם צריכים לומר אפילו
אנונימי
רגע, אמרת שמי שפה כבר לא תמים
אז גם אתה לא תמים
אז איך תמצא מישהי תמימה כמוך?
שואל השאלה:
^אוי לא חשבתי שתרשום את זה

צפוי..
אנונימי
פשוט לדבר עם בנות עד שאתה מוצא מישהי שאת מתעניין בה
אם אתה נמצא באתר הזה, אז בטוח יש עוד מישהי עם רמת התמימות שלך (לטוב או לרע) כאן באתר.
שואל השאלה:
לא חשוב זו לא הנקודה לא מחפש מפה
אנונימי
חחח לא כאן ואל תקשיב למי שאמרה בספרייה כי כל הבנות שם סוטות ואני אומרת מניסיון

אולי בנות שמציירות יותר תמימות
תקשיב שיש בנות באמת תמימות אבל זה גם יכול להיות רע
יש בנות לא תמימות אבל הן מסתירות את זה
ויש בנות שיכולות להסתיר או לא להסתיר ואז תקבל מישהי תמימה
^^ אני גם בספרייה וגם מציירת מה אני