7 תשובות
בחצר השכונה
הייתי אומרת באקולוקו אבל זה נסגר
נו לא נמאס כבר מהשאלות האלה
בגן
רציני? אני לא אגיד שבגיל כזה לא צריך כי לי יש חבר מגיל שבע אבל אני חושבת שעדיף מישהי מהכיתה נחמדה ושכמובן האהבה תהיה הדדית
אתה אמיתי?!
תהנה מהחיים שלך
אבל לגבי השאלה:מיקמק,בכל מקום אפשרי אבל לא נראה לי שמשהי תרצה חבר שהיא בגיל 8