11 תשובות
יש למלא מפה תמספר שלי ואני לא מתביישת בזה
לא אבל שלחו לי איזו קבוצת וואטצפ חחחחחח מפחיד אותי מדי לשלוח להם באמת
כן
כן עשיתי את זה
וזה כייף, לא מתחרט חחח
וזה כייף, לא מתחרט חחח
כן
כאילו הכרתי מכאן מישהו (סו הו) ועברנו לוואטאפ ואחרי כמה זמן הוא פתח קבוצה וצירף אותי ואת נקו (עוד חברה שלי שיש לה סטיפס אבל הכרנו בקבוצה) ואממ כן אם זה נחשב אז כן
כאילו הכרתי מכאן מישהו (סו הו) ועברנו לוואטאפ ואחרי כמה זמן הוא פתח קבוצה וצירף אותי ואת נקו (עוד חברה שלי שיש לה סטיפס אבל הכרנו בקבוצה) ואממ כן אם זה נחשב אז כן
אהה וקבוצת אנימה של סקיי!! זה קבוצה ענקית חחח
נכנסתי לקבוצות שאנשים פתחו פה אבל תמיד היה מת
או שהיה יותר מידי ולא היה אפשר להשחיל מילה
לא אוהב להיכנס כבר לקבוצות
או שהיה יותר מידי ולא היה אפשר להשחיל מילה
לא אוהב להיכנס כבר לקבוצות
כן.
פעמיים
הקונצים שם מצחיקים אותי יותר מידי
פעמיים
הקונצים שם מצחיקים אותי יותר מידי
שואל השאלה:
את סומכת על האנשים שפה?כדי להביא את המספר
את סומכת על האנשים שפה?כדי להביא את המספר
אנונימית
לא כי יש לי חברים
נראלי שכן איזו פעם אחת