4 תשובות
לדעת שזה לא תמיד תלוי בך ותמיד יהיה מישהו שיתאכזב
תעשי ברושם הראשוני כאילו את ילדה שאי אפשר לסמוך עליה ואז לא יצפו ממך לכלום
תמיד לזכור לא לעשות לאחרים מה שלא היית רוצה שיעשו לך, אבל את לא יכולה תמיד למנוע מעצמך דברים כי את רק מפחדת איך זה ישפיע על הצד השני.
אם את מוותרת על עצמך כדי לא לאכזב - אל תהיי בקשר עם אנשים כאלה.
אם את מוותרת על עצמך כדי לא לאכזב - אל תהיי בקשר עם אנשים כאלה.
יקרה,
שומע בדבריך את החשש שמא לא לא תצליחי לעמוד בציפיות של הסביבה הקרובה אליך, ומבין שזה עלול לפגוע בביטחון העצמי שלך בקרבת אנשים אחרים. לפעמים הגישה שאנו מאמצים מתגלמת במציאות כנבואה שמגשימה את עצמה, וכמו שאמר פעם הנרי פורד: "בין אם אתה חושב שאתה יכול או חושב שאתה לא יכול, אתה צודק".
אולי יש מקום להתמקד קודם באדם אחד קרוב ולראות האם ניתן ליצור עם אדם זה קשר יציב שעשוי לחזק את תחושת הביטחון הכללית
מצרף פה גם את לינק לפודקאסטים רלוונטיים באתר עמותת סה"ר: https://sahar.org.il/podcasts/
מזמין אותך גם ליצור קשר עם עמותת סה"ר בה אני מתנדב. בסה"ר, יעמדו לרשותך מתנדבים בצ'אט או בוואטסאפ 055-9571399 אשר יהיו לך אוזן קשבת ומשענת יציבה.
מחזק אותך מרחוק,
מתנדב סה"ר
שומע בדבריך את החשש שמא לא לא תצליחי לעמוד בציפיות של הסביבה הקרובה אליך, ומבין שזה עלול לפגוע בביטחון העצמי שלך בקרבת אנשים אחרים. לפעמים הגישה שאנו מאמצים מתגלמת במציאות כנבואה שמגשימה את עצמה, וכמו שאמר פעם הנרי פורד: "בין אם אתה חושב שאתה יכול או חושב שאתה לא יכול, אתה צודק".
אולי יש מקום להתמקד קודם באדם אחד קרוב ולראות האם ניתן ליצור עם אדם זה קשר יציב שעשוי לחזק את תחושת הביטחון הכללית
מצרף פה גם את לינק לפודקאסטים רלוונטיים באתר עמותת סה"ר: https://sahar.org.il/podcasts/
מזמין אותך גם ליצור קשר עם עמותת סה"ר בה אני מתנדב. בסה"ר, יעמדו לרשותך מתנדבים בצ'אט או בוואטסאפ 055-9571399 אשר יהיו לך אוזן קשבת ומשענת יציבה.
מחזק אותך מרחוק,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: