8 תשובות
כן אוף זה המצב שלי כרגע
כן..
כן זה לא כיף
בכללי, אנשים שסומכים עלי.
כן, לפעמיים צריך לשקר כדי לא לאכזב...
אנונימי
כן, לכן אני חיה תחת דיכוי עצמי.
אנונימית
יאפ...
^^משטר טוטליטרי לעצמך