6 תשובות
מה זה להנאתי
אני מעדיפה פשוט להכניס הרבה חלבון אז אוכלת את זה
יש כאלה שטעימים מתרגלים לטעם פשוט
אני מעדיפה פשוט להכניס הרבה חלבון אז אוכלת את זה
יש כאלה שטעימים מתרגלים לטעם פשוט
שואל השאלה:
יש לכם טעמים מומלצים?
יש לכם טעמים מומלצים?
אנונימית
לא איכ עדיף כבר שייק חלבון יותר טוב
אני לפעמים אני אוהבת את של pro עם הallin
העוגיות הלבנות האלה
בשייק זה הרבה יותר טעים עם פירות וזה
באותו הנושא: