5 תשובות
איזה חטיף חלבון את ממליצה לזה?
למה להכל יש טעם של קרטון
למה להכל יש טעם של קרטון
שואל השאלה:
תנסה עם אוליין מהרגלים לא של ה350 קלוריות
ובתכלס הכול חוץ מגו
אם אתה רוצה בזול אז מיי פרוטאין
תנסה עם אוליין מהרגלים לא של ה350 קלוריות
ובתכלס הכול חוץ מגו
אם אתה רוצה בזול אז מיי פרוטאין
אנונימית
וואי אני מכירה את זה, שמעתי שזה באמת יוצא נדיר
שואל השאלה:
זה מושלםם את חייבת לנסות
זה מושלםם את חייבת לנסות
אנונימית
סבבה שאני אנסה אכתוב לך(:
באותו הנושא: